Jul stress

Ja, nu är det verkligen jul stress på gång. Mycket som ska göras och lite som görs på grund av brist med ork.
Efter skoldagarna är jag så fruktansvärt trött att jag somnar en stund när jag kommer hem och när jag vaknar så är jag så seg att jag inte orkar göra någonting förutom att slöa framför tvn eller datorn.
Men nu, knappt två veckor innan lovet, så inser jag att jag måste börja jobba.

Här är en lista på vad som ska göras innan lovet den 22 december, vad som är klart och vad som är påbörjat.



Inte nog med detta jobb, nej då, min kära mor har satt datatider till mig, vilket förhindrar mitt arbete något.
Men jag orkar inte säga det till henne eftersom hon inte tror på att jag faktiskt pluggar. Jag klandrar henne inte.
Jag är inte direkt känd för att vara plugghästen_93 direkt.
Detta är även anledningen till att jag inte hinner blogga speciellt mycket. Men ska försöka.

Imorgon blir det julbak och julmys med Felicia! Det ska bli riktigt mysigt.
Hon ska sova över här och på Onsdag är det avslutning på Solå för mig. Så jag är ledig hela dagen från skolan!
Yaaaaaaaay. :]

Puss på er och ha det bra så länge.

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: