Näst sista dagen på 2011

Och jag har inte gjort någonting. Nada.
Det känns inte så jätte kul, men vad ska man göra?
Är just nu hos Anette och ska fira nyår här imorgon. Det ska förhoppningsvis bli lite trevligt och lite mer att göra än idag.
Och ser man på, nu hörde jag några hundar skälla så jag släppte ut Trolla och in kommer den sötaste teddybjörns hunden du kan hitta. En endast 4 månader gammal finsk lapphund. (Ge mig?!)
Sitter och pratar med Emil på msn, annars gör jag inte speciellt mycket.
Kom på ett till nyårslöfte till mig själv! Att börja blogga mera. För jag känner att jag behöver det och jag har oftast tråkigt så då kan jag lika gärna skriva lite. Så har jag något att göra.
Mitt andra löfte är att börja träna och gå ner i vikt under 2012. Jag hoppas det kommer gå bra.
Mm, nej, nu måste jag äta någonting. Har knappt ätit något bortsätt från medicin och två alvedon. Japp, jag har blivit sjuk, igen, så typiskt mig liksom.
Ska väl titta på Buffy och sitta vid datorn lite till. Sedan sova, eller försöka, gå och lägga mig lite tidigare än vanligt. Har gått och lagt mig vid 4-6 tiden ett par dagar nu. Inte okey.
Puss, ha en bra kväll och sov sött!

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: