Sjuk

Mhm, jag har gått och blivit sjuk vilket känns väldigt nice alltså. Eller inte.
Jag hoppas verkligen att jag blir frisk till julafton.

Idag var jag hemma eftersom att jag är så jäkla förkyld. Det är väldigt trevligt att gå runt och nysa varannan minut.
Somnade vid 4.00 och klockan ringde kl 09.00 för att jag skulle ringa och sjukanmäla mig. Sen somnade jag om till kl 12.00 och vaknade utav att mina kuddar ramlade ner på golvet. Huh, inte den bästa väckningen kanske.
Sen gick jag upp och åt frukost medan jag kollade på några avsnitt utav Glee.
Efter några avsnitt satte jag mig vid datorn och försökte fixa på min webbdesign till skolan, men det gick ju sådär.
Moderskapet kom hem relativt tidigt och lagade mat. Sen kollade vi på en töntig film och nu sitter jag vid datorn igen.

Jag tror att jag ska gå och lägga mig i sängen och kolla på lite Glee med en kopp te.
Mhm.

Vi hörs.
Pussgurka.

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: