Usch.

Ja, som rubriken lyder så kommer jag prata om äckliga saker nu.
Jag har haft sådana där vita saker i mina halsmandlar ett bra tag nu, men inte vågat göra något åt det och eftersom det inte stört mig så jätte mycket inte brytt mig. Förrens några dagar sedan då jag kände hela dagen att det satt någonting fast i halsen. Jag har kollat runt på internet om vad man kan göra om man INTE vill stoppa ner saker i halsen, men, det verkade inte finnas så mycket till val. Så jag tog ett hårspänne, ett sådant där svart, och vek ut den så den blev lång och petade med den. Fick ut en och min hals gjorde ont dagen efter. Men andedräkten, oh my god, sjukt vidrig. Så idag tog jag mod till mig och kollade och det var en kvar och jag lyckades få ut den. Så nu är det förhoppningsvis hej-då-dålig-andedräkt. Annars blir jag arg.

Mhm, det här var mitt inte-så-trevliga-inlägg.
Ha det bra, puss.

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: