Provprovprov.

Jaha, nu blev det ju sådär med att blogga. Men har inte haft ork eller tid.
Har tre stycken prov denna veckan som kommer.
På tisdag har jag Samhälle ekonomi prov, på onsdag matte statestik prov och på fredag geografi prov.
På matte b och på geografi så satsar jag dessutom på högre betyg.

Igår var jag slö och gjorde allting förutom att plugga som jag borde. När jag vaknade på morgonen så var jag helt säker på att det var måndag och att jag glömt att ställa klockan, men sedan kom jag på att "det är faktiskt lördag." Sen spelade jag tv spel och latade mig, fixade mig i 1,5 timme till musik i väntan på att Alekz kom hit så att vi kunde gå iväg och hämta hem sushi. Medans vi åt kollade vi på The Big Bang Theory. Sedan gick vi ut och skulle hitta något ställe att dricka på. Vi gick ärligt talat runt i 1,5 timme runt hela söder och letade efter något nytt, men det slutade ändå med att vi gick till WC - som alla andra gångerna.

Idag har jag städat rummet vilket verkligen VERKLIGEN behövdes. Ni skulle se mina dammråttor som hållt mig sällskap i några veckor, uähhhhh. Sen duschade jag och tvättade jag. Klockan 14.00 kom mormor hit och lämnade sin katt som ska vara hos oss ett tag då hon ska åka till Toscana. Sen åt jag, mormor och mamma middag klockan 16.00, vilket är förvånansvärt tidigt för att vara oss och vilket gör att jag är typ hungrig nu ._. suck.
Nu har jag gjort lite matte inför matte provet. Imorgon blir det att hetsplugga ekonomi eftersom frågorna glömde jag i skolan. Så typiskt mig liksom.

Så, därför kommer det antagligen att vara ganska tyst ifrån min sida denna vecka. Men kanske försöker lägga in något inlägg. På onsdag ska jag på Batman live på globen och på Lördag så ska jag på THIS IS HALLOWEEN med Alekz.

Nåja, nu ska jag kolla på film eller något. Puss på er.

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: