Stress.

Gick hem innan sista lektionen idag på grund utav extrem stress och att det sved i urinröret (tack för informationen liksom) Har haft det tredje och sista provet i geografi idag och det gick bra. Sista lektionen var inte överdrivet viktig och jag anser att min hälsa går före.
Nu är jag hemma och ska ha lite ensam tid innan Felle kommer hit! Det ska bli super trevligt att umgås med henne. Vi ska väl laga mat, prata och mysa till skräckfilmer eftersom det snart är Halloween. :}

Tänkte inte skriva så jätte långt, så nu tänkte jag ta min Kaos och lägga mig i sängen och kolla en serie.

Puss.

Kommentarer
Postat av: sandra

fin blogg tjejen!

2011-11-03 @ 15:33:01
URL: http://saandrasfooton.devote.se

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: