Turn it off.

Idag har jag varit hemma hela dagen. Sjukskrev mig alltså ifrån skolan idag på grund utav extrem ångest. Så jag tog medicin inatt och somnade inte förens 4-5 tiden. Jag gick upp klockan 13 och åt och sen knäppte jag på Downtown Abby, men det slutade självklart med att jag somnade. Jädrans medicin. Mobilen har pipit och ringt hela dagen men jag har varit så borta att jag inte orkat tänka.
När min mor kom hem så pratade vi lite om alla samtal hon ringt idag och sen gjorde vi middag och kollade på en film tillsammans. Medicinen jag tog gör att jag blir en zombie dagen efter, mina muskler vill verkligen inte göra någonting (förutom att sova såklart) men jag vägrar vända dygnet igen. Så jag bestämde mig för att sätta på datorn och surfa lite. Och då passar det med ett inlägg här.

Jag har blivit så inspirerad till att blogga mer, men på grund av privata saker, så har jag inte haft orken. Men nu ska det bli bättre! Har tänkt fixa designen, igen, så förhoppningsvis blir det lite snyggt här också.

Kommentarer
Postat av: Tilda

Vi tror att du kan tjäna minst 350 kr varje månad om du börjar rekrytera nya medlemar till vårt blogg nätverk bloggbesokare.se.Vi betalar 2 kr för en ny medlem + 50 % av deras investering på vårt sajt till ditt konto.Du kan välja sen att dra pengarna via paypal eller köpa själv en av våra vip eller mynt paketer som du kan använda för att få traffik eller som annonsering av din blogg.Trevligt att läsa om dig :)

2013-09-06 @ 23:48:50
URL: http://www.bloggbesokare.se

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: